Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : Diari Minggu Lepas

Aktiviti yang menarik πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡

Salam sejahtera pembaca yang dikasihi :)

Aktiviti yang saya lakukan pada minggu lepas ialah seperti biasa saya bekerja. Heee . Gigih cari duit . Sebab nafsu membeli saya tinggi . Haha . Dalam kesibukan mencari duit tu sempatlah jugak membeli belah lagi . Heee . Boleh kata minggu tersebut 2 kali saya jejak kaki ke The Mines . Heee . Pergi buat apa je ? Mestilah habiskan duit yang ada . Haha . Tu yang pertamanya. Kedua saya pergi adalah untuk makan oden . Heee yang dekat family mart tu . Sedap rupanya . Macam nak pegi beli lagi nanti . Lepas itu saya pergi ke uptown The Mines. Wah boleh tahan lah harganya murah-murah. Sangat berbaloi kepada sesiapa yang nak bergaya tapi tidak mampun πŸ˜… .

Setelah itu , semasa hendak balik ke kolej yang tercinta iaitu KTP saya sempat tertoleh satu bunting yang iklankan kursus kahwin. Wahh peluang terdetik dihati . Tanpa berfikir panjang saya terus daftar untuk ambil kursus tersebut.  Alhamdulillah kursus yang sangat seronokπŸ˜‚ . Bukan itu sahaja, harga juga murah iaitu RM 75 termasuk makan . Kursus tersebut berlangsung selama 2 hari .
Yeah salah satu senarai yang saya perlu buat untuk ke alam rumah tangga tidak lama lagi berjaya dibuat . πŸ€—πŸ€—πŸ€—

P/s : Doakan saya murah rezeki, mendapat kerja yang bagus dan dekan lagi buat semester yang terakhir ini. 😊😊😊


Heee buah hati :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.