Monday, October 22, 2018

BBM3410/18 : KALENDAR

Lagiiii ...

Seterusnya , kalendar !!

Kami kena buat kalendar guna adobe photo shot kut !!

Susahh sangat sebab tak pernah guna adobe tu .

Kalendar 2019 kena siapkan !!

Dah lah kena install apps tu .

Apps tu bervirus pulakkk !

Ramai kawan kawan merungut laptop mereka kelip kelippp . Alahhh takut jadi kat laptop aku .

Mintak² lah laptop aku bertahan smpai habis sem ni .

Doakan kami BLM dapat selesaikan tugasan Prof yang bertimbun !!

Masa aku nak siap kan kalendar ni , hmm aku sentap siket dengan G** tu . Kisah dia biarlah rahsia cuma ada ke dia cakap aku tak adil ? Okay takpe lagi aku terima , tup tuppp dia pulak yang buat keputusan macam tu dekat kawan aku yang lain !! Dia macam membenarkan . Apa tu ! Siapa yang tak adill ?? Lepas dari tu aku jadi malas nak pergi kelas amali.

Dan walaubagaimanapun , aku suka cara prof !! Bila dia kata A, A lah jawapnya . Takde tukar² . Hmm .

Tapii Alhamdulillah aku buat jugak kalendar tu dekat bilik . Sebab aku tahu tu tugasan aku . Heeee .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.