Monday, November 12, 2018

BBM3410/18 Twitter

Sejak ambil subjek BBM 3410 macam-macam Apps aku kena install .

Aku baru ada Twitter weh . Tak pandai lagi nak guna . Sebab aku bukan jenis nak belek benda macam tu . Aku sibuk dengan kerja aku . Huhu .

Tapiii aku buat jugak apa yang Prof suruh. Aku kena REDHA. Ujian hidup , adatlahh kan .

Aku kena retweet balik apa yang di Tweet oleh kawan². Huuu . Allah je tahu tahap malas aku nak Tweet dekat Twitter . Bukan apa , sebab aku tak pandai guna . Hmm .

Aku cuba juga buat semua tu . Heee . Aku berjaya lah tweet beberapa orang kawan aku punya post . Huuuuu .

Tapi lama-lama baru aku tahu yang Twitter tu rupanya khas untuk yang suka membaca. Haha . Sebab banyak tulisan dari gambar tak macam Insta. Hmm . Boleh lah banyak jugak input yang aku dapat bila follow orang yang bijak pandai.

Heee terima kasih Prof sebab dedahkan semua Apps yang bermanfaat :)

Contoh yang aku dah retweet + komen lagii . Hehe .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.