Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18 PRODUK AIKEN

HAI GEGIRL SEMUA ..

Harini aku rasa macam nak kongsi sikit pengalaman aku guna produk AIKEN.

produk AIKEN ni memang sesuai untuk semua orang . tapi lagi sesuai untuk yang bermasalah jerawat teruk dan muka berminyak.

okay sebelum aku jumpa dengan produk AIKEN ni, muka aku sangat-sangat berminyak dan jerawat suka bermastautin kat muka aku. memang tak nafikan lah beribu duit aku habis semata untuk hilangkan semua tu.

berkesannnnnn, tapi tulah sekejap je. lepas tu dia bermaharajalela balik kat muka aku. aduhhh.

sampai lah orang duk cerita pasal produk timbang kilo bagai tu. aku pun buatlah kajian sikit google produk tersebut. hmm. patutlah.

jadinya aku berjinak-jinak jejak kaki aku ke drugstore macam Watson dan Gurdian. 

aku tanya dia punya pakar perunding kat situ. dan pakar tu syorkan kat aku guna produk AIKEN.

Alhamdulillah aku dah guna produk tuu hampir setahun.

harga dia memang murah. sesuailah untuk pelajar yang macam aku. kalau habis pun senang nak beli semula. sebab tak mahal.


contoh produk AIKEN


UBAT JERAWAT PALING BERKESAN ! SAPU TERUS KECUTT !

WANGIIIII BAU DIA !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.